Každý z majitelů a provozovatelů webů usiluje o to, aby byl co nejúspěšnější, co se využití toho zde nabízeného týká. Chce mít na webu co největší návštěvnost, chce, aby se taková návštěvnost dost efektivně proměňovala v konverze, chce zlepšit pověst své značky a získat si reputaci, která mu zajistí žádoucí efekt i do budoucna. A toho se dá dosahovat vlastně jedině dostatečně efektivní reklamou nebo optimalizací pro internetové vyhledávače.
Mnozí z provozovatelů webů tedy sázejí na reklamu, protože u té se dostavuje výsledný efekt velmi rychle. Ovšem jsou tu i dva důvody, proč se nedá taková reklama vždy považovat za nejdokonalejší způsob zviditelnění se. V podstatě tato totiž lidem určitou nabídku vnucuje, což se těm oslovovaným nemusí líbit, a pak také její efekt klesá a mizí, jakmile taková reklama sejde z očí.
Zatímco s optimalizací pro internetové vyhledávače je to jiná. Ať už tato pomáhá se zviditelněním webu v jakémkoliv z vyhledávačů, které na internetu jsou, jde o zviditelnění nenásilným způsobem. S její pomocí získává odkaz na web lepší pozici v internetových vyhledávačích a je tak snáze k nalezení, a to aniž by tato skutečnost budila dojem, že se děje něco nepatřičného.
Ovšem optimalizací se pro změnu nedosáhne žádoucího zlepšení hned. Jedná se o dlouhodobější proces postupného zlepšování pozice ve vyhledávačích, který se projeví až v delším časovém horizontu. A také se jedná o komplikovanější záležitost, protože se tu nepublikuje jenom nějaké propagační sdělení, ale také se tu musí web vylepšovat po technické a obsahové stránce.
SEO je prostě složitější a pomalejší než využití reklamy. Ovšem má svá plus. Protože se s její pomocí dosáhne žádoucí návštěvnosti a využívanosti webu a tím i splnění jeho poslání. A byť si taková optimalizace často žádá docela velké počáteční investice, v delším časovém horizontu se tyto majiteli optimalizovaného webu vrátí.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.