Když se v roce 1992 na akademické půdě ČVUT (Českého vysokého učení technického) rozhodlo o připojení k jednomu z internetových uzlů v Rakousku, šlo výhradně o zkušební projekt studentské iniciativy, podporované univerzitními profesory. 13. února 1992 byl tím prvním dnem, který bychom mohli obrazně řečeno považovat za zrod – narození českého Internetu (tedy přesněji řečeno v té době československého internetu).
O připojení naší země do celosvětové počítačové sítě v podstatě neměla většina z nás ani tušení, na veřejnosti byl také výraz „Internet“ nebo „mobilní telefon“ naprosto neznámým pojmem a takřka nikdo tato slova neměl ve své slovní zásobě. K praktickému využívání internetu ovšem začalo docházet až později, kupříkladu teprve v roce 1995 se do sítě připojila jedna z vlajkových lodí České republiky na poli turistického ruchu – České aerolinie. I tehdy to byly spíše nesmělé projekty zejména pro e-mailovou komunikaci a statické webové stránky se základním HTML kódem.
Vývoj internetu ovšem zaznamenal svůj růst po exponenciální křivce, každým rokem nabíral na síle, zvyšoval se počet připojených stanic i výkon osobních počítačů a serverů, a dalo se očekávat, že brzy bude tento zdroj sloužit i pro virtuální obchodování.
V roce 1996 byl u nás uveden do provozu první e-shop, jenže o jeho existenci by se lidé nemohli dozvědět jinak než skrze nějaký vyhledávací zdroj, a tím se stal v témže roce Seznam, založený Ivo Lukačovičem. Postupně počet e-shopů rostl a na scéně přibývaly další vyhledávače, jako byl Yahoo a později i dnes nejrozšířenější Google.
V současné době je v České republice v provozu přibližně 64 tisíc e-shopů a chcete-li v nich nakupovat, budete využívat zpravidla vyhledávač Google nebo Seznam. Vyhledávače však zařazují do předních pozic pouze ty obchody, které mají dobře zpracované SEO, což je komunikace mezi e-shopem (či jiným webem) a vyhledávacím serverem. SEO je tedy klíčové pro jakékoli úspěšné podnikání, je to sice skrytý nástroj, ale nesmírně důležitý. Mohli bychom jej u každého e-shopu přirovnat k jedné jeho mozkové hemisféře – tou druhou hemisférou je samotný e-shop jako takový.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.