Když jsem si pořídil své první internetové stránky, bylo to vlastně prosté. Našel jsem si na internetu bezplatně se nabízející šablony, z nich jsem si vybral ty nejlépe vypadající a nejsnáze použitelné, vložil jsem tam pár textů a obrázků a bylo to. Byl jsem na internetu a očekával jsem, že si mně někdo všimne. Neměl jsem sice velké ambice, protože jsem žil v naší realitě, v níž si ještě musela většina našinců nechat na počítače a internet zajít chuť, ale cítil jsem, že se o mně přesto dozví spousta lidí na celém světě, těch, kteří už možnost využívat internet měli.
Naštěstí jsem tehdy neměl podnikatelské internetové stránky. A tak bylo vlastně docela jedno, že došlo k tomu, k čemu zřejmě došlo. Tedy k tomu, že je velice pravděpodobné, že jsem oslovil pouze své přátele a známé, které jsem na existenci těchto stránek pyšně výslovně upozornil. A jinak po těchto výtvorech ani pes neštěkl.
Protože co mi tehdy scházelo, abych byl mnohem úspěšnější, aby si mne a mých stránek ostatní uživatelé internetu všímali? Chyběly mi zpětné odkazy, chyběly mi i interní odkazy, mé články byly na hony vzdálené těm, jež nabízí profesionální copywriting. Neměl jsem tu dobře zvolená klíčová slova, neměl jsem kvalitní obrazový materiál. Prostě jsem neoptimalizoval pro internetové vyhledávače, jež tehdy byly aspoň u nás stejně ještě v plenkách, a nebylo tak pravděpodobné, že si mých výtvorů někdo všimne a zareaguje na ně.
Z mých tehdejších stránek zbyla na internetu dodnes asi jen jedna jediná. Ale nedělám si iluze, že byste ji našli. To jen já vím, na které URL adrese je. Vyhledávače ji ignorují, na předních pozicích nabídek se v nich neobjevuje a vše je tedy marné. Předběhli mne snad všichni majitelé optimalizovaných webů, kteří své nabídky uzpůsobili potřebám internetových vyhledávačů. Kdybych tu chtěl zabodovat, musel bych také začít optimalizovat. Což ale nedělám, protože už od té stránky nic neočekávám. Ale v případě těch, kdo se chtějí živit podnikáním přes internet, by to mělo být určitě jiné. Ti by měli vsadit na SEO, aby také neskončili někde zapomenutí.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.