SEO není jednoduchá záležitost

Ohodnoťte post

Kdybychom si měli popsat činnost internetových vyhledávačů hodně zjednodušeným způsobem, který pochopí snad každý z nás, funguje to vlastně následovně:

Nástroj zvaný internetový vyhledávač vyšle na internet své roboty, kteří vlezou na určitou internetovou stránku, na kterou se nějakým způsobem dostanou. Když tu tyto jsou, prošmejdí obsah této stránky a pošlou ho internetovému vyhledávači, který si ho uloží, a mají-li kudy, putují na další stránku. A pak zase na další a na další. A všude si počínají obdobně.

A co pak dělá vyhledávač s takto získanými daty? Přebere si je a uloží do šuplíčků, kde je pak najde v případě, že je na dotyčné záležitosti dotázán někým z řad internetové veřejnosti. A protože je takových šuplíčků vzhledem k množství obsahu na internetu spousta, hodnotí vyhledávač tento obsah i podle relevantnosti, i podle technických kvalit webů, na kterých je tento nalezen, i podle množství odkazů, které na takový obsah směřují z jiných webů, i podle toho, jak rychle se který web načítá, kolik má obsahu a jakým se tento jeví být… A podle toho, v jak důležitém šuplíčku se dotyčný hledaný obsah uloží, je tento i nabízen hledajícím lidem.

A když chce někdo z majitelů webů, aby byla jeho nabídka nabízena přednostně a dostala se tak k dostatečnému počtu těch hledajících? Pak musí optimalizovat pro internetové vyhledávače. Tedy musí se postarat, aby se právě to na jeho webu nabízené dostalo do nejdostupnějších šuplíčků. A to znamená třeba vybrat si pro svůj web taková klíčová slova, která jsou nejhojněji hledaná, musí vylepšit jak svůj web, tak i jeho obsah tak, aby to vyhledávači nejlépe vyhovovalo.

Vypadá to jednoduše, že? Ale to jen proto, že je to tu popsáno tak, aby to snad každý pochopil. Ve skutečnosti je ale fungování vyhledávačů a optimalizace webů pro ně docela komplikovaná záležitost. Kterou je nejlepší nechat na odbornících.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol