Snad každý aspoň trochu s realitou obeznámený provozovatel nějakého podnikatelského webu ví, že s tímto nemusí automaticky uspět. Že jeho úspěch závisí na rozhodnutí internetových vyhledávačů, na tom, jak tyto internetové nástroje jeho web posoudí a umístí v seznamech všech jim známých alternativ. A pokud chce takový majitel pozici svého webu v těchto vyhledávačích pozitivně ovlivnit, musí vsadit na SEO, tedy na optimalizaci pro internetové vyhledávače.
Ovšem zatímco je jisté, že optimalizace pomůže webu v posunu vpřed, na pozice, kde je větší pravděpodobnost jeho nalezení, je jisté bohužel i to, že tu není nikdy nic zase až tak stoprocentně jisté. A nikdo tak nemůže majiteli webu zaručit, že se právě jeho odkaz bude hledající veřejnosti nabízet hned na první příčce, tam, kde je pravděpodobnost jeho nalezení a otevření největší. Důležitou je tu totiž relevantnost stránky a vyhledávací fráze, a o této rozhodují hned řádově dvě stovky hodnotících faktorů a dalších signálů, které se navíc průběžně obměňují. Takže není možné zavděčit se vyhledávačům ve všech ohledech, a navíc význam jednotlivých kritérií hodnocení kolísá, a i při stejné kvalitě se tak může pozice odkazu ve vyhledávačích měnit. Zejména v panující situaci, kdy vlastně nejsou všechny hodnotící faktory a pomocné signály veřejnosti známé, když je vyhledávače nezveřejňují. A když se všeobecně neví ani to, jaká váha je tu právě čemu přesně přikládána, co rozhoduje o úspěchu webu víc a co třeba jen minimálně.
A to vede k tomu, že se obvykle optimalizuje jenom v těch záležitostech, o nichž se ví nebo aspoň předpokládá, že mají ten největší význam. A proto profesionálové v oboru SEO nemohou nikdy majitelům webů nic stoprocentně zaručit. A pokud něco zaručeně slibují, jedná se o podvodníky.
Od optimalizace by tedy nikdo neměl čekat zázraky. Ale přesto je tato velice užitečným pomocníkem.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.