Tentokrát se podíváme trochu do online marketingu, který je ale nesmírně důležitou součástí různých firem. Právě optimalizace pro vyhledávače patří k základním marketingovým strategiím a s její pomocí se přirozeně získávají i lepší pozice. Je tudíž logické, že kdo chce přitáhnout pozornost, získat nové klienty nebo se nějakým způsobem zviditelnit svými webovými stránkami, tak bude vyhledávačům věnovat zvýšenou pozornost. Nyní se dostáváme k tomu, že se zde můžete setkat se dvěma názvy, které si ovšem někteří mylně zaměňují. Jedná se o SEO a SEM. Každá z nich má samozřejmě jiné zaměření, ale zase pokud je budete správně používat a pochopíte jejich funkci, poté budou vždy přínosem a pro firmy i podnikatele mohou přinést skvělé marketingové výsledky.
SEO (Search Engine Optimization) – nejedná se o žádný neznámý pojem, v podstatě správně provedené SEO pomůže webovým stránkám k tomu, že budou velmi snadno dohledatelné na internetu a v podstatě i viditelné a dostupné svým uživatelům.
V současnosti se skládá ze tří částí
Velkou výhodou je, že dobře nastavené SEO bude přivádět neustále klienty na vaše stránky, také neplatíte za návštěvnost a svoji přední pozici. Navíc dobře hodnocené weby mají přece jenom větší respekt a jsou více žádané. Na druhou stranu je pravdou, že i zde jsou jisté mínusy. Výsledky nejsou viditelné ihned, musíte si na ně chvíli počkat. Vyhledávače provádí navíc úpravy podle svého vyhledávacího algoritmu, což vás může posunout i o příčku níž a je třeba neustále na svých webových stránkách pracovat.
SEM (Search Engine Marketing) – v překladu znamená marketing ve vyhledávačích. Souvisí s reklamou, kterou budou spouštět klíčová slova, známou pod pojmem PPC. Na stránce s výsledky uvidí klient vaši reklamu, pokud na ni klikne, zaplatíte vyhledávači stanovenou částku a on přivede zájemce na váš web. Samozřejmě výhodou je rychlost a velmi přesně dokážete získat přehled o výkonu kampaní.
Oba dva směry mají samozřejmě obrovský potenciál a rozhodně by měly být součástí marketingové strategie.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.