Kdybychom si představili internetové stránky jako lidi, pak bychom viděli neskutečně dlouhou řadu těch, kdo čekají na to, až si je někdo vybere. Každý by tu tedy měl teoreticky naději, že právě on bude tím vybraným, tím, kdo dosáhne svého. Ale při tom počtu… Ten vybírající by to vzal nejspíše hned zkraje. Šel by kolem té dlouhé řady, díval by se na ty, kdo mu tu jsou k dispozici, a jakmile by našel prvního, kdo mu bude vyhovovat, vsadil by na něj a o ty další už by se nestaral. I kdyby někde vzadu stál někdo ještě lepší, už by měl smůlu. Ten hledající by se neobtěžoval jít až tak daleko, jen aby se přesvědčil, zda ten první skutečně je dokonalý.
Když si v podobném duchu představíme internetové vyhledávače, pak by šlo o někoho, kdo zmíněnou nekonečně dlouhou řadu rozčlení. Ty, kdo tu stojí, by rozdělil do více řad podle toho, co nabízejí. A hledající lidé by to měli o něco snazší, protože by si vybrali, ve které řadě chtějí hledat, a neztráceli by čas někým, kdo není žádaný. Ale jinak by se situace vlastně opakovala. Zase by byl ze zvolené řady vybrán ten, kdo stojí vpředu, a ostatní by měli smůlu.
A tak má štěstí ten, kdo stojí vpředu. Komu se podaří předběhnout ty ostatní a je tak při vybírání první nebo jeden z prvních na ráně. A protože se jen tak někdo dopředu neprodere, protože se tomu ti ostatní, usilující o totéž, brání, je třeba někdo, kdo mu s tím pomůže.
Je vám to jasné? Určitě je. A tím pádem je vám jasné i to, jak to funguje při optimalizaci pro internetové vyhledávače. Takové vyhledávače dělí weby podnikatelů podle toho, co se na nich nabízí, a SEO pomáhá těm vzadu dostat se vpřed. A SEOlight je pomocníkem, který ty, kdo vsadí na optimalizaci, dostane vpřed. A tím jim zajistí, že budou mít výhodu, až dojde na výběr někoho takového.
A tak internetoví podnikatelé s pomocí odborníků bojují za lepší pozici ve vyhledávačích, která jim zajišťuje větší úspěchy v podnikání.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.