Tento termín skrývá takřka to nejpodstatnější – titulek. Titulek musí být napsaný správně, a to nejenom v ohledu jazykové správnosti, ale také musí vystihovat podstatu celého textu, který je pod ním uvedený. Ne nadarmo se proto titulku neboli SEO title věnuje mnoho pozornosti.
Titulek se nejčastěji označuje jako <TITLE>, což vychází ze zdrojového kódu, ve kterém se webové stránky píšou a vytváří. Aby mohl být titulek uznán jako kvalitní, měl by být zajímavý, informativní a maximálně vystihnout danou problematiku. Málokdo si to totiž uvědomuje, ale právě to, v jakém je titulek stavu, se nemálo projevuje v celkové efektivitě odkazu, a to zejména v SERP. Ačkoliv má titulek zpravidla jen něco kolem 150 znaků, i přesto je na něj kladen veliký důraz, což má své opodstatnění.
To, jak titulek vypadá, respektive jak bude vypadat, pokud byste jej skutečně použili, si můžete ověřit pomocí mnoha různých nástrojů. Ty vám doporučí správnou délku a zároveň vám titulek zobrazí tak, jak bude zobrazený v SERP.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.