SEO vyžaduje audit

Ohodnoťte post

Má-li se něčí web optimalizovat, aby lépe vyhovoval požadavkům internetových vyhledávačů, byl v těchto na ideální pozici a měl tím pádem zajištěnou sledovanost, musí se vylepšit ve skutečně mnoha ohledech. A aby bylo takové vylepšování formou optimalizace pro internetové vyhledávače úspěšné, musí se vědět, co že se tu má vlastně zdokonalovat, opravovat, přidávat či odstraňovat. Zkrátka a dobře je nezbytný SEO audit.

A oč v případě zmíněného auditu jde? Musí se tu náležitě zhodnotit technické a obsahové prvky dotyčného webu, musí se tu nalézt problematické záležitosti, bránící návštěvnosti, a z toho se pak musí samozřejmě i vyvodit příslušné závěry, po nichž následují kroky vedoucí k nápravě.

Pokud chce někdo zvládnout takový audit amatérsky, samozřejmě si s tím nějak poradit může. Neměl by při tom ale opomenout aspoň to nejpodstatnější

  1. Měl by získat relevantní informace o tom, jaká je indexace webu a jeho schopnost získávat ve vyhledávačích potřebnou návštěvnost.
  2. Dále by se měla provést kontrola existence vstupních stránek, aby se návštěvníci nedostávali na webu na chybové stránky.
  3. Web by také měl mít pouze jednu jednotnou URL adresu se stejným protokolem. A tato by určitě měla být uživatelsky přívětivá.

K takovému auditu je ale určitě zapotřebí zajistit si nejprve kvalitní podklady. Jsou tedy potřeba analytické nástroje, jako jsou Google Analytics, Omniture nebo Matomo. Zde se dají získat údaje o uživatelích dotyčného webu, o zdrojích, o klíčových slovech i o vstupních stránkách atd. Jenom tak lze získat informace o tom, jak si momentálně návštěvníci na daném webu počínají, a zjistit, čeho se tu dá úpravami dosáhnout. Kromě zmíněných nástrojů jsou k dispozici ale i vlastní analytické nástroje vyhledávačů a reklamní systémy.

Kdo tyto možnosti využije, získá relevantní informace, na jejichž základě pak může optimalizovat. A získat tím pro svůj web a sebe výhody.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol