Sežeňte si recenze

Ohodnoťte post

Když má podnikatelský web na internetu zajištěný přísun recenzí, má ve srovnání s weby, které toto postrádají, jednoznačně určitou výhodu. I když totiž nejsou recenze tím jediným, podle čeho se vyhledávače řídí a co by tedy mělo být SEO ovlivněno, svoji váhu tu nesporně mají. Protože i ony ovlivňují to, zda se budou lidé na daný web vracet a plnit tam to, co se od nich očekává, a zejména v lokální SEO tyto sehrávají často rozhodující úlohu.

Ovšem je pochopitelné, že ne vždy se web dočká dostatku recenzí automaticky. Tyto je třeba často po zákaznících žádat. A to je něco, co se rozhodně nedá brát na lehkou váhu. I získávání recenzí se musí umět.

To, že někdo zákazníky o recenzi požádá, nemusí být nezbytně obtěžováním klientů, které by je mohlo odrazovat. Když se o podobné hodnocení správně požádá, může to být naopak i zájem o onen web vzbuzující.

Je tedy záhodno zvážit například formu, jakou podnikatel zákazníky o recenzi požádá. Lze využít jak telefon, tak třeba i webovou stránku s recenzemi, e-mail, sociální média a další způsoby. A rozhodně není na škodu, když se zkombinuje více z těchto možností.

Lze si vyžádat recenzi po pochvalné reakci ze zákazníkovy strany, lze ho na tuto možnost upozornit po uzavření obchodní transakce, zákazník může být upozorněn na možnost recenze v e-mailu potvrzujícím jeho objednávku…

Ať už ale provozovatel podnikatelského webu žádá o recenzi jakoukoliv cestou, na jedno by neměl nikdy zapomínat. A to na to, že by k tomuto neměl nikoho ze zákazníků ani nutit, ani ‚si ho kupovat‘ nějakými výhodami. Z toho by zákazník lehce vytušil, že tu vlastně jde jen o recenzi a ne o jeho skutečný názor. A pokud už se nabízí v této souvislosti nějaký bonus, měl by být tento určen pro některou třetí stranu, dejme tomu některou nadaci. Z čehož může mít i zákazník dobrý pocit.

A proč vlastně o recenze žádat? Protože jim značné množství zákazníků důvěřuje a ovlivňují jejich rozhodování se při nákupech. Lidé mají recenze za důležité a často je vyhledávají. A pokud jsou takové recenze v textové podobě, obsahují i klíčová slova, která jsou žádoucí pro lepší výsledky SEO.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol