Sháníte copywritera?

Ohodnoťte post

Kdekdo se bláhově domnívá, že jsou copywriteři lidé, kteří jenom vysedávají někde u počítače a sepisují, co jim slina na jazyk přinese, aby to pak někomu prodali. Jenže to je pouze zlomek pravdy. To je sice skutečnost, ale jako definice copywritera to pořád ještě notně pokulhává. Pořád ještě tu chybí další dost zásadní aspekty, které dělají z někoho něco píšícího právě copywritera.

Když se totiž vydává za někoho s touto profesí pouze ten, kdo si chce přivydělat ke středoškolskému studiu, copywriter to určitě není. Stejně jako někdo, kdo je z nějakého důvodu zavřený mezi svými čtyřmi stěnami a potřebuje si nutně vylepšit svůj rozpočet. Někdo takový sice možná umí psát, ale takové psaní ještě není copywritingem.

Skutečný copywriter totiž kromě toho zmíněného také rozumí oboru, o kterém píše. Nejen literární, ale ani odborné znalosti tu nelze postrádat. Dále je někdo takový schopen pracovat i s principy SEO, umí se vcítit do potřeb čtenářů, je jak kreativní, tak i zodpovědný. A pochopitelně ani nevydává cizí texty za vlastní, to dá rozum.

Při hledání copywritera je tedy třeba vzpomenout si i na dávnou moudrost, na to, že ‚chytrý se ptá, jen hlupák ví všechno‘. Opravdový copywriter, který chce vytvořit kvalitu, prostě potřebuje vědět, jak se v daném případě věci mají. A tak se informuje, než na nějakou nabídku kývne.

Dalším faktorem, podle kterého se je třeba řídit, je cena, již který copywriter za odvedenou práci požaduje. Je samozřejmé, že kvalita něco stojí a šetření by tu nebylo na pravém místě. I když se samozřejmě mohou najít i výjimky. Výtvor copywritera není jen onen napsaný text. Je to i studium podkladů, hledání informací, administrativa a spousta dalších věcí, které sice nejsou na první pohled na textu viditelné, ale byly pro jeho vznik nezbytné. A kdo je tu levný, obvykle něco z toho důležitého zanedbal nebo opomenul. A od toho raději ruce pryč. Stejně jako od toho, jehož výtvor nevypadá na první pohled vzhledně a hemží se chybami.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol