K úspěchům webů na internetu slouží ledacos. Kromě jiného i odkazy, a z těchto pak i ty interní. Tedy odkazy propojující mezi sebou jednotlivé stránky náležející k témuž webu. Takové odkazy totiž stejně jako ty externí slouží jako určité ‚hlasy ve volbách‘ a internetové vyhledávače i podle jejich množství a kvality rozhodují o tom, co se jak nabídne hledajícím uživatelům internetu. A současně tyto odkazy usnadňují život i těm zde hledajícím lidem, a to tím, že zjednodušují orientaci na webu a procházení jeho stránek.
Ale aby vše fungovalo tak, jak to fungovat má, je třeba vytvořit takové interní odkazy skutečně kvalitně a žádoucně hojně. A protože se obsah a struktura webů mnohdy mění adekvátně potřebám, je třeba ony odkazy nejen jednou vytvořit, ale také je sledovat, upravovat, přidávat či odebírat tak, aby byla situace ideální. A aby to bylo dokonalé, je nezbytné provádět audit takových interních odkazů. A které nástroje je možné k tomuto účelu využít?
Je tu kupříkladu Google Search Console, nabízející celou řadu informací o klíčových slovech a nejen těch.
Dále je tu Screaming Frog, který nabízí mimo informací o počtu interních odkazů i údaje o klíčových slovech, chybové a přesměrované stránky, texty odkazů atd.
A k auditu interních odkazů pak lze využít i placený Ahrefs, informující o nejsilnějších stránkách, jež lze využít k prolinkování stránek slabých.
Audit je tu prostě důležitý. Protože chyby se stávají, a je třeba se jim bránit a efektivně je napravovat. Protože třeba nadměrné množství, tedy obvykle více než stovka, interních odkazů může zmást vyhledávače a snížit jejich hodnotu, tentýž text u odkazů může znamenat horší hodnocení tohoto klíčového slova internetovými vyhledávači, no-follow odkazy nejsou u interních odkazů vhodné, a nemělo by docházet ani k tomu, aby tu byly stránky bez propojení se zbytkem webu, jež vyhledávače nenajdou. Nikdo si přece nechce sám zbytečně uškodit.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.