Kdekoho může zarazit, otrávit nebo třeba i šokovat a odradit to, že má-li být jeho podnikání úspěšné, musí v tomto zřejmě vsadit i na jakousi optimalizaci pro internetové vyhledávače, o které možná doposud v životě ani neslyšel. Protože už i Hitchcock prý tvrdil, a je to určitě přinejmenším notný kus pravdy, že se lidé nejvíce bojí toho, co nevidí. A optimalizaci pro internetové vyhledávače jako takovou vlastně nikdo nevidí, vidět lze leda její vnější projevy a dosahované výsledky.
A i ten, kdo už o SEO něco slyšel, může být zaražený při představě, že by měl provádět nebo si nechat udělat on-page SEO, a tudíž by měl vědět, co jsou to ty on-page faktory. Což je pro kdekoho poměrně nebo i docela neznámá záležitost.
Ale pro vás to neznámé už být nemusí. Aspoň ve stručnosti vám totiž řeknu, oč že tu jde.
V případě on-page SEO jde totiž v podstatě o optimalizaci konkrétních faktorů, tedy o jejich vylepšení a přizpůsobení požadavkům internetových vyhledávačů, přímo na stránce webu.
Když se má totiž web dokonale zobrazovat ve vyhledávačích internetové veřejnosti, musí se objevit po zadání klíčového slova těmi hledajícími na některé z nejpřednějších pozic, kde jedině je jistota, že si lidé nabídek všimnou a adekvátně na ně zareagují. A tam ho vyhledávač umístí jedině v případě, že považuje onen web za nejdokonalejší ze všeho toho obsahu internetu, který už prošel a zpracoval.
A tak se v rámci on-page SEO musí provádět v první řadě analýza klíčových slov, to aby se vědělo, jaké pojmy lidé v souvislosti s tématikou webu hledají a aby se použily ty pojmy, jež budou nejspíše hledány. A také je třeba vědět, jak tyto na webu ideálně rozmístit.
Pak je tu samozřejmě nezbytný kvalitní obsah, texty, výstižné titulky a meta popisky, unikátní a jasná URL adresa, ideální obrázky, vnitřní prolinkování.
A že vám pořád ještě není jasné, co si s tím vším počít? Pak to prostě nechte na odbornících.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.