Pod tímto termínem se skrývá výsledek, který je zobrazen na stránce výsledků při
vyhledávání označován jako SERP. Snippet se skládá ze základních prvků, kterými jsou:
– Titulek (nejčastěji v délce 65 znaků)
– URL adresa
– Popis cílového odkazu (standardně kolem 150 znaků)
Snippet je možné rozdělit na základní, který obsahuje jen výše uvedené prvky, a na pokročilý,
kdy je možné vidět pod základním strukturováním ještě další prvky v podobě dodatečných
odkazů, popisů, adres či jakýchkoliv jiných textů. Takto pokročilý Snippet se následně
označuje jako Rich Snippet.
Z podstaty tohoto zobrazení je zřejmé, že Snippet hraje důležitou roli při SEO optimalizaci.
To, jak je tento základní popis odkazu vyřešen, jak vypadá nebo jakou obsahovou hodnotu
má, totiž ovlivňuje nejenom míru prokliku, ale také zvědavost potenciálního návštěvníka a
další, neméně důležité záležitosti.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.