Web musí mít zajištěnu dostatečnou návštěvnost, aby bylo možné považovat ho za úspěšný. A pokud se bavíme o návštěvnosti, je třeba zmínit i tu podstatnou skutečnost, že by tato neměla být v ideálním případě chaotická, náhodná, že by se nemělo hledět jenom na to, aby sem zavítávaly jenom dostatečné počty lidí. Daleko ideálnější je, když sem míří ti, o něž jde provozovateli webu především, a nikoliv ti, kdo sem zabloudí dost možná i jen čirou náhodou nebo na jednorázový impuls a poté zase odejdou a zapomenou.
K tomu, aby se zajistila stabilní a efektivní sledovanost, je ale třeba podniknout něco, co v internetové veřejnosti vzbudí o dotyčný web skutečný nefalšovaný zájem. Je třeba tu nabízet něco, co bude přitahovat pozornost stabilně. A nejlépe něco, na čem se mohou návštěvníci i sami osobně podílet.
A proto se dnes sice určitě vyplatí spoléhat na tradiční metody optimalizace pro internetové vyhledávače, jako jsou dejme tomu kontrola webu, linkbuilding, copywriting, správná volba klíčových lov a propagace, ovšem k dokonalosti by to chtělo ještě něco navíc.
Rozhodně třeba neuškodí, když si majitel na svém webu založí blog.
Protože ruku na srdce – co dokáže potěšit návštěvníka webu více než možnost se na něm podílet? Co může být ideálnější, než mít možnost se tu vyjádřit? Třeba bezprostředně k obsahu takového webu, třeba ale i k čemukoliv jinému. Takový blog přiláká autory, stejně tak ale může přivábit i čtenáře, prostě všechny, kdo o něco podobného mají zájem. Tito se zde vyjádří… a nejen to.
Tím, že se zde návštěvníci webu podobně angažují, lze dosáhnout daleko spíše i toho, co je primární úlohou zmíněného webu, tedy klidně i prodeje čehokoliv komukoliv, a dokonce i toho, jakou pozici získá podobný web v internetových vyhledávačích, nástrojích, jež do značné míry určují míru jeho návštěvnosti. Protože díky blogu to na webu žije a toho si internetové vyhledávače nemohou nevšimnout.
A právě angažovaní návštěvníci jsou jistotou, že bude mít web návštěvnost, již pro svou smysluplnou existenci potřebuje.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.