Starejte se o svůj web

Ohodnoťte post

Pokud se má podnikání na internetu dařit, je logicky potřeba dokonale propojit toho nabízejícího s těmi poptávajícími. Aby bylo komu to nabízené prodat a vydělat na tom. A aby takové spojení obou stran fungovalo, je pochopitelně nezbytný dokonalý web, na kterém se tyto strany setkávají se svými záměry, jež by se měly oboustranně uspokojit.

Ovšem web se nestává dokonalým sám od sebe. K tomu je třeba podnikat různé kroky. A aby bylo možné provádět to, co je třeba, je samozřejmě nejprve nutné vědět, jak na tom web momentálně zrovna je. Je nutné měřit a hodnotit jeho jednotlivé metriky, mimo jiné i počet prokliků, které dokládají míru účinnosti marketingových kampaní, jež se k tomuto vztahují.

Aby byly ale takové marketingové kampaně účinné, musí majitel webu hlavně porozumět svým návštěvníkům, těm, na něž se orientuje. Protože čím lépe si obě strany porozumí, tím spíše si i navzájem vyhoví. Uživatelské záměry publika pak mohou pomáhat zjišťovat i různé nástroje fungující na bázi umělé inteligence, jež využívají algoritmy strojového učení při analyzování dat, segmentaci publika a zlepšení personalizace PPC reklamních kampaní.

Důležitá je tu nesporně i volba klíčových slov, při vyhledávání využívaných slov a frází, jež by měla být na webu zakomponována do odkazů, textů, reklam nebo obrázků, případně nadpisů, tagu title a meta description

Optimalizovat je třeba ale i URL adresy stránek, jež by měly být co nejkratší a obsahovat hlavní klíčová slova, i meta description, jež se zobrazují na stránce s výsledky vyhledávání, shrnují ve stručnosti obsah stránek a tím také mohou ovlivnit výsledky vyhledávání.

Neméně zásadní jsou i atraktivní titulky, které jsou tu od toho, aby přilákaly ty, kteří by se do delších článků bez takové motivace nezačetli.

A úspěchů se pochopitelně spíše dosáhne i s dokonalými výzvami k akci, obrázky a e-mailingem. A jen ten, kdo to na svém webu zvládá, pravděpodobně uspěje.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol