Tento statistický údaj slouží zejména pro optimalizaci webových stránek, které mají zpravidla účel přilákat na sebe, co možná nejvíce návštěvníků různého zaměření. Sledování návštěvnosti webu je proto v zájmu každého majitele webu, kterému záleží na tom, jak si jeho webové stránky vedou.
Pro zpracování statistických údajů slouží hned několik programů, nejznámější Google Analytics, případně pak český Toplist. Oba z těchto programů dokážou zpracovat statistiku do formy grafů či číselných údajů, aby uživatel hned na první pohled věděl, jak na tom jeho web je.
Statistika návštěvnosti webu může sloužit i jako podklad pro vypracování samotného optimalizace pro vyhledávače, avšak nejde o jediné východisko, neboť hodnocení zasahuje i jiné hodnoty než jenom číslo návštěvnosti webu.
Zmíněné Google Analytics i Toplist jsou nástroje, které je možné využívat zdarma, a proto najdou uplatnění zejména u uživatelů, kteří berou statistiku spíše jako informační. Naopak jsou k dispozici i placené statistické nástroje, jako je třeba Netmonitor. Placené programy najdou uplatnění spíše u firem, pro které je sledování statistik a vycházení z nich, například pro zmíněnou SEO optimalizaci, předmětem podnikání.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.