Internetové vyhledávače dnes rozhodující měrou ovlivňují to, které z internetových stránek budou navštěvovány a náležitě využívány a u kterých tomu tak nebude. To je už dávno známá věc, stejně jako je známo i to, že se to, které stránce se tu dostane přízně a které nikoliv, dá ovlivnit optimalizací pro internetové vyhledávače, tedy SEO.
Internetové vyhledávače se v tomto ohledu řídí nejedním faktorem. Mají nastavená kritéria, podle kterých jsou jednotlivé internetové prezentace posuzovány, a podle nich umísťují nalézané weby na určité pozice, na nichž závisí, co si získá zájem publika a co nikoliv.
A mezi kritéria, jimiž se řídí třeba Google, patří i rychlost načítání internetových stránek. Jistě, taková rychlost tu není zdaleka vším, čím se rozhodování o osudu různých webů řídí, ale je logické, že na každém posunu vpřed záleží, a proto se ani tato záležitost nesmí podceňovat.
A co tedy mají dělat ti, kteří nechtějí na pomalé načítání svých stránek doplácet? Těm nezbývá jiná možnost, než učinit vše pro to, aby tu nějakým způsobem došlo ke zrychlení.
A jak se toho dá dosáhnout? Jak zrychlit webové stránky?
Především tím, že se obrázky pro takovou stránku už před uložením zmenší na velikost, ve které se zobrazují. Plus je tu žádoucí padesáti- až sedmdesátiprocentní komprese. Žádoucí je také odstranit z obrázků metadata a zvolit formát GIF či PNG, případně sloučit víc menších obrázků do jediného.
Dále je žádoucí omezit soubory CSS stylu a JavaScriptové knihovny na jeden každého druhu a minimalizovat tyto soubory.
Prospívá i GZIP komprese přímo na serveru, která zmenšuje soubory textového typu, a to tím, že snižuje objem přenášených dat nahrazením opakovaných výskytů stejného řetězce odkazem na jeho první výskyt.
Rychlost ovlivňuje i redukce počtu prvků na stránce nebo jejich slučování či umístění na externím odkazu.
A možností je pochopitelně daleko více. Ovšem všechny by měly vést k jedinému. Aby na odezvu stačilo pokud možno méně než sto a maximálně tři sta milisekund. Což je považováno za dobré, a tedy neškodí hodnocení dané stránky.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.