I když je pro web pochopitelně významné hlavně to, aby se objevoval na předních příčkách mezi tím nabízeným internetovými vyhledávači, je potřeba i to, aby byl i on sám pro publikum dost atraktivní. Aby zaujal a pak už nepustil. A to znamená mimo jiné i potřebu skutečně kvalitních titulků, bez nichž se žádný úspěšný web neobejde. Je přece logické, že v dnešní hektické době nikdo nebude prohlížet web, který ho nijak nenadchnul, a ztrácet tím čas, že každý spíše vsadí na to, co ho zaujme už na první pohled. A čím že se tu dá zaujmout? Samozřejmě třeba i titulky.
Čím zajímavější je titulek, který přijde veřejnosti na oči, tím spíše na něj někdo zareaguje návštěvou na daném webu. A proto by nikdo z majitelů webů neměl tuto okolnost podcenit. A měl by vsadit na to, co se nemine účinkem. A co to je? To je něco, co se těší zájmu veřejnosti a co je současně aspoň minimálně jedinečné.
A vytvoření něčeho nemusí, ale také může být problém. Protože co když má web nepočítaně stránek a pro každou by se měl vymyslet jedinečný a poutavý titulek? To už chce hodně fantazie! Tolik, že se to snad ani nedá zvládnout. A je-li tomu už tak, mělo by se podařit vytvořit dokonalé titulky aspoň pro ty nejdůležitější ze stránek a u těch dalších už vytvořit jenom automatický titulek, který tak dokonalý není.
Dokonalé titulky se pak vytvářejí třeba i tak, že si autor vymyslí několik alternativ pro každou stránku a pak si z těchto vybírá tu subjektivně nejdokonaleji vyhovující. Práce kvapná by tu mohla být málo platná, a vypilování titulku se může nakonec vyplatit.
Titulek by měl být také zajímavý, neobvyklý a třeba i kontroverzní. Protože to osloví lidi nejspíše. Musí mít předpoklady pro šíření se po sociálních sítích, má odpovídat potřebám čtenářů, které má oslovit. Významné je tu hlavně využití akčních sloves, nežádoucí bývají naopak neznámá jména a značky.
A hlavně nesmí být titulky zavádějící. Protože skutečnost, že tyto někoho snadno osloví, nepřinese žádný praktický efekt.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.