Má-li se internetovému obchodu dařit, je potřeba zajistit a udržet si dobrý vztah mezi těmi nabízejícími a jejich zákazníky. Optimalizací se tak zajišťuje, aby relevantní část veřejnosti našla konkrétní nabídku a aby pak takové nabídce zůstala v ideálním případě věrná. A udržení si věrnosti napomáhá svým způsobem i rozesílání transakčních e-mailů.
V případě transakčních e-mailů ale nejde o rozesílání nabídek, jak by si možná mohl leckdo myslet. To je úkolem marketingových e-mailů, jež s těmi transakčními nelze zaměňovat. Transakční e-maily slouží ke zlepšení reputace internetových obchodníků a k budování a zlepšování vztahů se zákazníky. Tyto slouží k následujícím účelům:
Mohlo by se sice zdát, že jde o něco, co nesehrává v byznysu významnou roli, ale tak tomu určitě není. Takové e-maily jsou pro zákazníky signálem, že je o ně projevován zájem, poskytují jim důležité informace a mohou tak být také motivací k tomu, aby se kontaktovaní zákazníci vraceli.
Ale to si žádá také své. I transakční e-maily musí být kvalitní, aby byly k něčemu. A proto by měly být nejen užitečné, ale i osobní a zábavné. Každý jejich rozesílatel by si měl promyslet, co a proč hodlá rozesílat. Měl by tu být využíván spíše kratší předmět, obsah by měl být co nejjasnější, nejrelevantnější a nejvýstižnější, sdělení by mělo být přehledné, členěné na odstavce a obsahující kontakt a případné další důležité informace. A pro vzbuzení zájmu by tu neměla chybět ani originalita takového sdělení, vzbuzující u adresátů zájem.
A pro odesílatele by mělo být pravidlem, že nerozesílají transakční e-maily z týchž adres jako e-maily marketingové a nevyužívají jednosměrné e-maily, tedy ty, na něž nelze odpovědět. To první proto, aby nekončily transakční e-maily případně ve spamu, a to druhé proto, že přece jenom nevypadá dobře, když někdo člověka osloví bez možnosti na to reagovat.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.