Žádnému webu není dopřáno, aby se stal dokonalým už ve chvíli svého vzniku. Jistě, jsou weby, které mají už od počátku lepší předpoklady stát se úspěšnými než weby jiné, ale žádný z nich není dokonalý hned a bez toho, že se o to jeho majitel nebo někdo jím pověřený zaslouží. A problémem takových webů bývá především jejich návštěvnost.
Když má být web úspěšný, musí přitahovat dostatek pozornosti ze strany uživatelů internetu, musí být dost hojně navštěvovaný. A to se nejednou neděje. A aby se dostačující návštěvnosti dosáhlo, je tady optimalizace pro internetové vyhledávače. A mimo jiné její součást zvaná linkbuilding, neboli tvorba zpětných odkazů.
Když zkrátka někdo chce, aby se jeho web těšil zájmu lidí, musí mít zajištěn i dostatek takových odkazů, které na onen web přivedou návštěvníky odjinud. Takové odkazy se rozmístí na jiné weby a tam slouží k tomu, aby zaujaly tamní návštěvníky a přivedly je na web, který tyto mají podporovat. Stačí kliknout na takový někde umístěný odkaz a člověk je na webu, na kterém by měl být.
Ovšem takové vytváření zpětných odkazů není jen tak nějaké automatické a bezmyšlenkovité ukládání odkazů směřujících na daný web kamkoliv, kde je to aspoň trochu možné. Jistě, i na kvantitě tu může záležet, ale kvalita je prostě kvalita. A tak by se měly podobné zpětné odkazy umísťovat jenom tam, kde je to žádoucí. Aby někdo svému webu neuškodil, místo toho, aby mu pomohl.
Takové zpětné odkazy patří především na tematicky podobně zaměřené internetové stránky, kde je pravděpodobné, že nebudou přesměrovávat lidi na něco, oč tito nemají zájem, a patří tu do obsahové části, třeba do PR článků. Což je to nejlepší možné umístění, kterému se nic jiného nevyrovná.
A naopak se nesmí stát takové odkazy spamem umísťovaným na mnohá nerelevantní místa, protože to by internetové vyhledávače záhy prohlédly a potrestaly v podobě horšího umístění ve výsledcích vyhledávání, což by mělo neblahý vliv na návštěvnost, o niž tu jde především.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.