Úspěšný prodej se zbožovými vyhledávači

Ohodnoťte post

Prodejní strategie se v internetovém obchodování neobejde bez zbožových vyhledávačů nebo porovnávačů cen nabízených produktů. Ty se staly součástí obchodování již před noha lety a jsou již natolik známé a rozšířené, že jich využívá drtivá většina zákazníků, kteří poptávají zboží a nakupují na internetu. Obsluha tohoto programového vybavení je pro zákazníky natolik snadná, že mnohdy nakupují pouze na základě vyhodnocení cen produktů a ceny přepravy zboží, což pak logicky vyřazuje ze hry mnoho e-shopů, které mají nastavené ceny v ostatní konkurenci příliš vysoko.

Jestliže se i vy chcete zařadit mezi úspěšné prodejní subjekty, musíte nejen nabídnout výhodnou cenu zboží, srovnatelnou s vašimi konkurenty, ale především musíte být mezi zbožovými vyhledávači a srovnávači cen zařazeni. K tomu je zapotřebí mít správně nastavený XML feed.

Co jsou to XML feedy – XML feed je soubor, který je zapotřebí k registraci u zbožového vyhledávače, kam patří například Glami, Zboží, Heureka, Favi, Kupi, Biano atd. Vyhledávačů zboží a srovnávačů cen existuje poměrně mnoho, některé jsou univerzální, jiné pouze oborově zaměřené. XML feed obsahuje údaje o nabízeném zboží, tedy zejména jeho název a kategorii, kam patří, cenu, popis výrobku, velikost, barvu atd. Jestliže tedy například prodáváte pánská trička, bude v tomto souboru uvedeno například pánské tričko jednobarevné, barva bílá, materiál bavlna, velikosti M, L, XL, XXL, délka rukávů krátká, gramáž 230 g, potisk – bez potisku atd.

Strategie pro vyhledávače zboží a srovnávače cen – vzhledem k tomu, že se množství různých srovnávačů a vyhledávačů neustále rozšiřuje, a mění se tím i chování zákazníků na trhu (někteří začínají využívat například více oborové vyhledávače a opouští ty univerzální či naopak), je dobré provést analýzu pro každý konkrétní e-shop a registrovat se v subjektech, které budou mít pro něj podstatný význam. S analýzou této strategie vám také může pomáhat profesionál.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol