Kdybych vás požádal, abyste mi jmenovali nějaký úspěšný web, zřejmě byste mi dokázali bez dlouhého rozmýšlení odpovědět. Ale kdybych po vás chtěl znát název nějakého webu neúspěšného, zřejmě byste mi nedokázali odpovědět. Což má logiku. Protože úspěšné jsou ty weby, které jsou navštěvovány a využívány dostatečným počtem uživatelů internetu, kteří je tím pádem musí znát, zatímco neúspěšné jsou weby s nízkou návštěvností, tedy ty, o kterých třeba nikdo nikdy neslyšel a nevyužil je, jakkoliv i tyto na internetu visí stejně jako jejich úspěšnější konkurence.
Neúspěšné weby prostě mají především tu smůlu, že na ně nechodí dost návštěvníků. Čímž dochází pochopitelně k tomu, že ti, kdo neúspěšné weby vlastní a provozují, nemívají žádoucí příjmy a nejednou krachují. Krachují… anebo optimalizují pro internetové vyhledávače a tím unikají onomu pověstnému hrobníkovi z lopaty.
Bez optimalizace pro internetové vyhledávače se tedy spousta webů a jejich majitelů neobejde. Ale proč je tomu vlastně tak? K čemu je ona optimalizace (ve zkratce SEO) dobrá?
Hlavním pozitivem a motivací k provádění optimalizace pro internetové vyhledávače je skutečnost, že tato dokáže zajistit i nikoho nepřitahujícímu webu dostatek nových návštěvníků. A to více sofistikovanými způsoby, mezi něž patří jak copywriting, linkbuilding, lepší volba klíčových slov a propagace, tak i leccos další.
Prostě se při optimalizaci zdokonaluje takový nedostatečně úspěšný web, a to tak, jak si to od něj žádají internetové vyhledávače. Protože čím více se web vyhledávačům ‚zamlouvá‘, tím lepší má vyhlídky, tím spíše se propracuje do čela nabídek, které jsou vyhledávači předkládány veřejnosti.
A jak úspěšně optimalizovat? Zkusit to může každý i sám, ale dokonalost lze očekávat jenom od profesionálů. Kteří nejlépe vědí, co zrovna vyhledávače žádají a jak se ideálu přiblížit.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.