Pokud budou webové stránky dobře designově vypracované, tak to skutečně zaujme více uživatelů, kteří brouzdají napříč internetem. Nemluvě o poutavé galerii obrázků nebo vypracovaných textech, které doprovází kvalitní fotografie. V podstatě to bezpochyby zůstává i déle v paměti a není problém na tento obsah podat kladnou recenzi. Nicméně to, co se líbí uživatelům, tak vůbec nemusí být rozhodujícím faktorem pro Google. Tady hrají prim úplně jiné faktory.
Hezký obrázek nebo fotografie zkrátka nutí uživatele se na chvíli zastavit a zhodnotit celkovou kvalitu stránek. Algoritmus webového vyhledávání Google má ovšem trochu jiný názor a skutečně ho vůbec neovlivní, zdali se jedná o výtvarné dílo nebo obrázek, který moc krásy nepobral. Dokonce ho ani nezajímá, co na něm je. Z hlediska SEO to totiž výsledky nijak neovlivní. Díky tomu mohou být fotografie nebo obrázky z fotobank, stejně tak jako z vlastních zásob. Vyplývá to z vyjádření Johna Muellera při pravidelném Search Central SEO hangout s Googlem, které proběhlo v říjnu 2021.
Algoritmus se zaměřuje na informace ze strukturovaných dat obrázku. Dále na základě alt textu. V tomto případě se jedná o alternativní text, který se doplňuje k obrázkům. V podstatě slouží jako popis obsahu obrázku ve zdrojovém kódu pro vyhledávače. Můžete se s ním setkat i v případě, kdy se obrázky správně nenačtou.
Tato informace se zaměřuje pouze na algoritmus webového vyhledávání Google. Pokud ovšem potřebujete algoritmus pro vyhledávání Google v obrázcích, poté již počítejte s tím, že si zkontroluje, co se na obrázku nachází.
Přesto je velmi důležité pamatovat na to, že obrázky i fotografie mají své postavení. Není to o tom, že na webech nemají efekt a je v podstatě jedno, co na nich případně bude. Obsah se totiž primárně nevytváří pro Google algoritmus, ale pro uživatele nebo návštěvníky. Sami posuďte, jak by vás zaujala webová stránka s nezajímavým a nudným designem. Pravděpodobně poté můžete počítat s menší návštěvností. Z hlediska SEO je ale dobré vědět, co na to říká strýček Google.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.