Když se má web prosadit v internetových vyhledávačích, naprosto samozřejmě se neobejde bez využití klíčových slov. Tedy oněch jedno- či víceslovných výrazů, které jsou používány ve vyhledávačích po něčem pátrající internetovou veřejností a které zajišťují, že se ten, kdo ve vyhledávačích po něčem konkrétním pátrá, dostane na web, kde se právě toto nabízí.
Klíčová slova jsou tedy nezbytná. Ovšem je nasnadě, že ne všechna přinášejí stejné výsledky, ne u všech je zajištěn náležitý dosažený efekt. Závisí tu totiž na správné volbě takových slov, na tom, co uživatelé internetu využívají a v jakém počtu a také jaká je u daného klíčového slova konkurence.
Když někdo využívá služby fulltextového vyhledávače, nejčastěji Googlu a Seznamu, zadává sem právě klíčová slova, jež ho zajímají. A tato slova a slovní spojení by měla odpovídat názvu nebo obsahu textu dokumentu, měla by charakterizovat jeho obsah a umožnit tak jeho nalezení.
Klíčovými slovy tak obvykle bývají hlavně podstatná a přídavná jména, jež jsou v tomto ohledu logicky daleko relevantnější než dejme tomu zájmena, příslovce a slovesa, o nic neříkajících a vyhledávači často ignorovaných předložkách a spojkách už ani nemluvě.
Pokud se jedná o umístění takových klíčových slov na webech, jsou tato žádoucí především v URL adresách, titulcích stránek, meta značkách, nadpisech, obsahu stránky, popisech obrázků a vnitřních či zpětných odkazech. A mají-li tato být ideální, musí být pragmaticky zvolena, často vyhledávaná, nemající zbytečně silnou konkurenci a oplývající vysokou konverzí.
Což znamená, že je na klíčová slova záhodno myslet ještě dříve, než se někdo pustí do tvorby webu. Je třeba zajímat se o hledanost klíčových slov u konkurence, o vhodný výběr vlastních klíčových slov, vyhledávaných a přitom nekolidujících s jinými weby. A je třeba vědět, že je to natolik náročný úkol, že se určitě vyplatí vybrat si za pomocníky užitečné nástroje, jako je třeba Google Keyword Tool.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.