Webům na internetu jednoznačně prospívá, když je preferují internetové vyhledávače. Když někdo z řad internetové veřejnosti zadá do vyhledávače požadované klíčové slovo a vyhledávač mu poskytne přednostně náš web coby nejrelevantnější a zřejmě nejdokonalejší, je to radost. Protože se splní to, co se od onoho webu čeká, nebo je tu aspoň taková naděje.
Ovšem takové štěstí většina webů nemá a nikdy ani mít nebude. Takovou výsadu mají totiž výlučně ty weby, které nejlépe odpovídají tomu, co od nich vyhledávače očekávají, a které jsou tedy zřejmě i nejlépe odpovídající hledanému klíčovému slovu. A zatímco takové dokonalé weby najdou u veřejnosti žádoucí odezvu, ty jiné splynou se zbytkem obsahu internetu a nikdy se zájmu těšit nebudou.
Vyhledávače prostě pomáhají najít internetové veřejnosti to, co je právě žádané, a sice to nejžádanější z toho žádaného. A protože hledají podle zadaných klíčových slov, je jasné, že se musí majitelé webů kromě jiných oblastí optimalizace pro internetové vyhledávače zabývat naprosto seriózně i otázkou toho, jaká klíčová slova na svých webech použijí. A je dobře, když se tu použijí nejen jednotlivé termíny, ale i ‚dlouhý ocas‘.
Čímž samozřejmě nemám na mysli, že by se mělo toto na web napsat coby klíčové slovo, nemyslím to ani tak, že by si tam měl někdo vyvěšovat obrázky zvířecích ohonů. A o žádnou neslušnost už tuplem nejde.
Takový takzvaný dlouhý ocas je totiž fráze, slovo či skupina klíčových slov s nízkou hledaností. Což je něco, co na internetu není obvykle příliš využíváno a co tedy dává naději na nalezení i takového webu, který by se u daleko častěji hledaných klíčových slov neprosadil mezi dokonalejšími konkurenty. A když něco nikdo jiný nepoužívá, dá se s tím logicky nejspíše prorazit a uspět. A zároveň je tu jistota, že kdo právě takový long tail hledá, spíše se zajímá právě o toto, že není na daném webu náhodou.
A tak by se měl i long tail k optimalizaci využívat. Je to totiž naděje na žádoucí úspěch.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.