Je velice pravděpodobné, že už víte o pozitivním vlivu optimalizace pro internetové vyhledávače na úspěšnost internetových prezentací, na jejich návštěvnost a na ní závisející dosažení kýženého efektu. Zřejmě už víte, jak se optimalizace v ideálním případě projevuje na pozici odkazu na internetovou stránku ve vyhledávači. Ovšem možná doposud nevíte, že tomu tak také nemusí být. Že se může stát, že navzdory snaze o maximálně úspěšnou optimalizaci nedojde k žádoucímu vzestupu. Ba že dokonce může dojít i ke zhoršení pozice, penalizaci a třeba i úplnému vyřazení z indexu a tedy ‚zmizení‘ z nabídky určitého vyhledávače.
Není to pochopitelně ani trochu žádoucí, ale někdy se tak děje. Logicky tehdy, když se vyhledávači na dotyčném webu něco nelíbí. Třeba na hodnotě či relevanci vůči danému dotazu, třeba na autoritě a důvěryhodnosti nebo uživatelské přívětivosti. A k tomu může dojít třeba i v důsledku přehnané optimalizace. Vypadá to paradoxně, ale je tomu zkrátka tak.
Každý majitel webu se prostě snaží přesvědčit vyhledávače o tom, že je jeho web nejlepší a měl by se tedy ocitnout na co nejideálnější pozici. A tím vlastně často do určité míry podvádí vyhledávače, které by měly automaticky posuzovat to, co se jim dostane do cesty. A protože jsou vyhledávače nastavené tak, aby vyhledávaly přednostně to, co je dobré pro uživatele, a nikoliv pro majitele webů, mohou trestat třeba i za zjevné přehánění ve snaze o dosažení zlepšení.
Když se prostě v některém ze stovek parametrů, podle nichž jsou jednotlivé web hodnoceny, objeví podezřele velký důraz na některý z nich, může to být vyhledávači vyhodnoceno jako nepřirozené. A taková přehnaná snaha o optimalizaci, jež by mohla znamenat poškozování zájmů návštěvníků, se tedy trestá. Stagnací nebo poklesem pozice, případně i vyřazením.
A proto se optimalizace sice vyplácí, ale ono klamání vyhledávačů se musí umět. A proto je lepší nechat to na odbornících.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.