Tím, co dnes rozhoduje o úspěšnosti a neúspěšnosti nabídek uveřejněných na internetu, už dávno není jenom kvalita takových nabídek a jejich cena. Jistě, když uživatelé najdou a porovnají dvě různé nabídky, rozhodnou se pro tu dokonalejší a levnější, ovšem potíž je tu právě v tom, že se ne vždycky podaří objevit právě tu, kterou nějaký ten internetový podnikatel předkládá ostatním internetovým uživatelům. Konkurence webů je prostě značná, a ne každému je dopřáno dostat se na oči a následně i do přízně těch, jimž je něco takového určené.
A jak se to zaonačuje, aby někdo právě se svým webem nezmizel mezi nezajímavými, nedokonalými a nerelevantními nabídkami, kterých je internet plný? V zásadě dvěma způsoby – optimalizací pro internetové vyhledávače a reklamou, nejlépe PPC, tedy tou placenou úměrně tomu, kolik zájmu tato vzbudí.
Kdo vsadí na optimalizaci, může si být jist, že si polepší na žebříčku odkazů představovaných internetovými vyhledávači veřejnosti, a čím výš se na tomto vyšplhá, tím větší je i šance, že se najdou lidé, kteří se na takový web podívají a třeba si z něj i něco odnesou. Nejlépe v nepřeneseném smyslu toho slova.
Ovšem optimalizace je jednak běh na dlouhou trať, a jednak ani tato nezaručí vždy zase až tak skvělé výsledky. Její možnosti nejsou neomezené, vždy záleží v konečném výsledku na tom, jak je web posouzen vyhledávači, a to podle mnoha kritérií, která nejsou veřejnosti vlastně ani všechna známa a optimalizuje se tak jenom v tom nejpodstatnějším. A tak je dobré nespoléhat jenom na optimalizaci, ale využít i zmíněnou PPC reklamu. Ta totiž dostane odkaz na daný web ve vyhledávačích automaticky hned do čela, tam, kde si ho ti hledající prostě nejsnáze všimnou.
A proč tedy optimalizace, která má pozvolné a nejisté výsledky, když lze mít s PPC dokonalý výsledek hned? Je to prosté. U PPC reklamy se musí platit za každý proklik, a to něco stojí. A jakmile pak taková reklama zmizí, je vše pryč. Na rozdíl od SEO.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.