Vylepšete si svou pozici

5/5 - (6 votes)

K tomu, aby se dosáhlo co nejlepšího postavení webu v internetových vyhledávačích, je záhodno využít čehokoliv, co je dostupné a co funguje. A s tímto počínáním si u nás zpravidla spojujeme SEO, tedy optimalizaci pro internetové vyhledávače. Při níž se v ideálním případě odborníci věnují zpravidla takovým oblastem, jako jsou

Pozice v internetových vyhledávačích však může být pozitivně ovlivněna i docela jinými věcmi. Svou roli tu mohou sehrávat například i komentáře a hodnocení nabízených výrobků zákazníky. A dost možná nejen těmi.

Pokud má web v Shoptetu zapnuté hodnocení produktů, je jeho pozice ve vyhledávačích kladně ovlivněna i právě hodnoceními, jež tu provádějí návštěvníci dotyčného webu. Stačí mít třeba i jenom hodnocení v podobě hvězdiček a každé kliknutí tu znamená ovlivnění výsledků vyhledávání jak samotné vstupní stránky u daného produktu, tak i u celé kategorie, v níž je daný produkt zařazen. Google už sice odhalil, že je tato metoda – tedy podobné hodnocení – internetovými obchody zneužívána, že si tyto vytvářejí své hodnocení nejednou samy, a proto se takové hvězdičky zase až tak moc na celkovém hodnocení té které virtuální prezentace neprojevují, ale přesto tyto mohou někoho přimět k návštěvě takového (zdánlivě?) dostatečně dobře hodnoceného webu. A každá návštěva se počítá.

Svoji roli pak sehrávají i komentáře a recenze u výrobků. Jde totiž vlastně o originální obsah, který má při hodnocení webu svoji váhu, a vyhledávače coby nemyslící stroje pochopitelně nezjistí, zda jde o reálné hodnocení zákazníkem nebo o něco, co si sem napsali majitelé webu nebo s nimi spojené osoby s cílem zvýšit své preference. A když se do takového komentáře ještě propašuje vhodné klíčové slovo…

Prostě i zdánlivě banální komentář může mít při optimalizaci význam. A nemělo by se na to zapomínat.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol