Kdekdo z internetových obchodníků a jiných podnikatelů využívá ke své propagaci nejen to, co ho nic nestojí, ale i placenou reklamu v nejrůznějších médiích. Kterých je, jak všichni víme, dost. Ale pokud se zaměříme na placené reklamy, zjistíme, že ani ty neposkytují vždy stejně dobré služby. A k tomu, co v propagaci jakéhokoliv podnikání exceluje, patří samozřejmě PPC reklamy, tedy reklamy, které ti propagovaní platí úměrně počtu prokliků.
Ovšem PPC reklama není vždy totéž. A proto také někomu z podnikatelů prospívá více, zatímco jinému méně. A čím efektivnější tato je, tím spíše se na ní vydělá.
Ovšem aby byla taková reklama opravdu co nejpřínosnější, je třeba na ni nejen sázet, ale také ji sledovat a kontrolovat to, čeho se s její pomocí dosahuje. A mít skutečně skvělou strategii, s níž se tu dá uspět.
Především je záhodno své PPC kampaně čtvrtletně sledovat, porovnávat je s novými trendy a adekvátně těmto provádět žádoucí změny. Přičemž se dají využívat i nástroje typu Google Data Studio, díky čemuž se dá výkon PPC kampaní snáze pochopit.
Sledovací technologie jsou tu pak skvělými pomocníky, kteří nám poskytnou údaje nezbytné pro reklamní kampaně a hodnocení jejich úspěšnosti, a to bez znatelného narušování soukromí osob, na něž propagace cílí, jež má potenciálně oslovit. A tak se můžeme rozhodnout pro využívání pomoci dejme tomu od Facebook Conversions API, OCI od společnosti Google, Google Ads nám může poskytovat údaje o off-line konverzích.
A pokud se tedy podnikatel rozhodně pro využívání PPC reklam, měl by vyzkoušet, jakou konkrétní službu mu mohou nabízet v různých médiích. Protože konverze nejsou všude stejné a stejně přínosné. Různé nabídky mohou různě uspět v různých informačních kanálech a správná volba je pak tím nejlepším, co si lze představit. Stojí to sice čas a peníze, ale jako investice do budoucna se to vyplácí.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.