Ti, kteří se chtějí živit přes internet, nesmí v žádném případě podceňovat kromě své nabídky i kvality webu, na kterém ji představují veřejnosti, a tedy potenciálním zákazníkům. Web je jak jejich vizitkou, tak často vlastně i jediným kontaktem s potenciálními i skutečnými klienty. A kdyby tento nefungoval tak, jak má, bylo by to s jakoukoliv nabídkou nahnuté a třeba i vysloveně ztracené.
A co kvality webu v praxi obnášejí? To není rozhodně jenom vzhled, kterým se takový web může (ale také nemusí) pyšnit. Jakkoliv je samozřejmé, že by tento určitě dobře vypadat měl, protože ani ta nejsnáze objevitelná nabídka nemusí uspět, pokud nevzbudí už na první pohled žádoucí zájem. Už na první pohled musí být ten, kdo na web zavítá, zaujat, což je první motivací k tomu, aby byl vůbec ochoten se obsahem daného webu hlouběji zabývat.
Sdělení, jež web nese, pak musí být vhodně rozmístěna, a to samozřejmě nejenom s ohledem na estetiku. Musí tu být umístěna tak, aby se v nich dalo snadno vyznat, nesmí být ani přehnaně dlouhá, ani příliš stručná, ani plná nesrozumitelných slov či technických parametrů, které kromě špičkových odborníků nikomu nic neříkají.
Dobrý web má také ideální doménu, jež také leccos ovlivňuje, měl by mít i HTML a CSS kód a interní navigaci, jež usnadňuje hledání přímo v obsahu takového webu.
Takový web si dnes pořídit lze, není to problém. Ale přesto mnozí chybují a sázejí na své nedostatečné schopnosti nebo na tvůrce, kteří jsou pochybní, což může následně provozovatele webu poškozovat při jeho využívání.
A tím, co naopak v žádném případě neuškodí, je SEO. Protože i správná volba klíčových slov, vytvoření a rozmístění zpětných odkazů na ideálních místech na internetu nebo pomoc s propagací či copywriting sehrávají významnou úlohu. A to ať už při hledání uživatelů samotných nebo při práci vyhledávačů, bez nichž nemá dostatečnou sledovanost zaručenou snad nikdo na světě.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.