Web se sám neprosadí

Ohodnoťte post

Ti, kdo chtějí podnikat přes internet v pouze regionálně omezeném rozsahu, potřebují stejně jako velcí hráči na internetovém trhu využívat optimalizaci pro internetové vyhledávače. Ovšem tato musí být v lokálním případě přece jenom relativně specifická, a to proto, aby stránkám pomáhala zobrazovat se dokonale hlavně tam, kde je to třeba, v místech, na která se cílí, bez toho, že by se současně usilovalo i o přízeň těch z uživatelů internetu, kdo jsou už přece jenom mimo dosah provozovatelů daných stránek, a jimž tedy už zde zveřejněná nabídka není k ničemu.

A co je třeba kontrolovat, když někdo optimalizuje pro internetové vyhledávače pouze místně? Samozřejmě hlavně to, zda se uvedená nabídka dobře zobrazuje ve vyhledávačích místním hledajícím. Taková dobrá pozice ve vyhledávačích, specifická tím, že preferuje místní návštěvníky, je pak pochopitelně založená v první řadě na ideální volbě klíčových slov souvisejících s uvedeným konkrétním podnikáním, jež se na daných optimalizovaných stránkách provozuje.

Je tu tedy potřeba průběžně sledovat organickou návštěvnost. Tedy počty návštěvníků, kteří se k dané nabídce dostávají právě díky místnímu vyhledávání. Je tedy třeba vědět, jak se odkaz daných stránek firmy zobrazuje v internetových vyhledávačích a kolikrát je tento navštíven a zobrazen.

Pak je také třeba znát hodnocení webových stránek ve vyhledávačích, množství a kvalitu online recenzí a hodnocení dané firmy, stejně jako to, jak se návštěvníci na navštívených stránkách chovají a co by se na tom případně dalo vylepšit. A úměrně tomu zjištěnému je třeba průběžně a setrvale ovlivňovat pozitivním způsobem strategii lokální SEO, vytvářet lokálně zajímavý obsah a používat místně žádoucí klíčová slova, což je předpokladem pro zvyšování návštěvnosti. Která je naprosto nezbytná a kvůli které se také optimalizuje.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol