Jenom těžko bychom hledali na internetu web, který by byl tak neskonale dokonalý, že by ho našel a pak i patřičně využíval dostatek lidí, aniž by na něj tito musel být nasměrováváni, upozorňováni nebo vysloveně lákáni. Představa, že by dostatek lidí neustal v prohledávání internetu, dokud by nenašel právě určitou nabídku, které by pak zůstal věrný, je naivní. Prakticky všechny weby potřebují s hledáním návštěvníků a následným udržováním těchto webů v jejich živé paměti pomoc. A jak se takové pomoci říká? Optimalizace pro internetové vyhledávače, ve zkratce SEO.
Když si někdo pořídí web, nemá na něm zkrátka tolik návštěvníků, kolik jich potřebuje, a musí udělat něco, čím si je získá na svou stranu. A tak se prostě optimalizuje. Protože kdo by neoptimalizoval, ten jako by ani nebyl. A kdyby jako ani nebyl, pak by bylo jen otázkou času, kdy by to se svým webem vzdal.
A co znamená taková optimalizace? To je, a to mi věřte, celá řada činností, jež směřují k tomu, aby se určitý web v nejvyšší možné míře zalíbil internetovým vyhledávačům a za to se mu v nich dostalo velice dobrého umístění v čele relevantních nabídek. Patří sem i vytváření žádoucně kvalitních textů, i volba a vkládání těch nejvhodnějších klíčových slov do nich i jinam, kde je to žádoucí, patří sem vytváření zpětných odkazů, které na daný web přivádějí uživatele z jiných webů a zároveň úměrně svému počtu a relevanci slouží k potvrzení významu takového webu, i vytváření odkazů vnitřních, usnadňujících procházení jednotlivých stránek webů.
Ovšem neoptimalizuje se jenom ve zmíněných ohledech. V potaz se musí brát i technické záležitosti, jež sehrávají rovněž svoji úlohu, jako je kupříkladu rychlost načítání a přechodu mezi stránkami, zabezpečení a struktura stránek.
Vyhledávače prostě potřebují takové weby nalézat a musí být přesvědčovány o jejich dokonalosti. Jinak by se zkrátka neprosadily a neměly by žádný význam.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.