YouTube reaguje na potřeby lidí se zdravotními problémy

Ohodnoťte post

Nedávno v oznámení YouTube uvedlo, že plánuje provést výraznou změnu, která by rozhodně byla přínosem pro nemocné, postižené lidi nebo blízké osoby, které musí s nimi žít, případně o ně pečovat. Není to velký zásah do soukromí? Můžeme si rozhodně myslet, co chceme, ale kdo něco podobného nezažil, tak vůbec netuší a pravděpodobně nebude ani podobná videa vyhledávat. Ani YouTube s touto výraznou změnou nepřichází jen tak z vlastního popudu.

„Mnohokrát lidé nepřicházejí na YouTube se zdravotními otázkami,“ říká YouTube.  „Místo toho přicházejí s lidskou otázkou: jak s tím mám žít?“

Důvod proč se YouTube takto rozhodlo

Přirozeně každý má možnost sledovat statistiku na svých webových stránkách, proto se majitelé zaměřují stále na různá vylepšení, kdy jejich stránky nebo weby prochází různou analýzou a nechybí jim SEO či další parametry pro první pozice. I YouTube aktualizuje svůj záměr, jakým způsobem nabídne lepší výsledky pro vyhledávání na tyto dotazy, které souvisí se zdravotním stavem.

Vzorce vyhledávání na YouTube naznačují, že nemocní nebo pečující lidé se snaží vyhledat spíše to, jak se spojit se stejnou skupinou lidí, kteří mají podobné problémy. Hledají tak podporu nebo radu, jak s takovou nemocí nebo zdravotním problémem žít. Opět k výběru vedou zadaná klíčová slova, která se nejvíce používají. Sekce zdraví se tak rozroste o osobní příběhy, což je skutečně velmi přínosné pro tuto skupinu lidí.

S čím se začne a kde

YouTube dále uvádí, že sekce s osobními příběhy se nejprve začne zavádět pro dotazy související s rakovinou a tématy duševního zdraví, jako je úzkost a deprese. Videa budou pečlivě vybrána, budou zaměřena na konkrétní nemoc, osobní i autentický zážitek, který je samozřejmě relevantní pro konkrétní fyzický nebo duševní stav. Propagační obsah, který bude šířit dezinformace, rozhodně nebude splňovat podmínky pro umístění do této sekce.

Osobní příběhy budou nejdříve k dispozici uživatelům v USA, ale YouTube je plánuje rozšířit i v jiných zemích a samozřejmě s tím bude přidávat i další osobní prožitky, podle typů dotazů. Zní to velmi zajímavě a rozhodně to může pomoci lidem, kteří žijí v podobném světě zdravotních potíží a mnohdy netuší, jak dál nebo hledají někoho, kdo podobným údělem prochází. Je to rozhodně krok kupředu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol