Je docela dobře možné, že se někdo z nás pustí do klasického podnikání, jaké tu bylo i dříve, i v dobách poměrně vzdálených. A je dost možné, že se třeba někomu takovému moc dobře nedaří, a tak se tento rozhodne přesídlit se svým byznysem na internet, kde očekává lepší perspektivu. Proč? Přece proto, že má internet spoustu uživatelů a lze tu v mžiku kontaktovat kohokoliv odkudkoliv, takže se zdá, že se tu musí každý podnikatel bez potíží uživit. Jenže co následuje? Mnohdy rozčarování. Uživateli se tu na internetu jenom hemží, zdá se, že je o danou nabídku i obstojný zájem, ale na web uvedeného podnikatele přesto nikdo nechodí. Tedy neotvírá si ho, neprohlíží a nenakupuje. A to je pro jakýkoliv obchod, ten internetový nevyjímaje, problém. O to tu přece jde. A když to nejde? Co s tím?
Pochopitelně se musí hlavně najít příčina podobných neúspěchů, takové příliš nízké návštěvnosti. A často se ukáže, že za tím vězí špatná pozice odkazu takového podnikatelského webu v internetových vyhledávačích. Inu, když lidé hledají s využitím vyhledávačů a tyto něčí web ignorují, pak to nemůže dopadnout dobře. Aspoň pokud se neudělá něco, čím by se zde onen odkaz dostal lidem více na oči.
Ale co se s tím dá dělat? To někdo neví. A někdo to sice ví, ale jenom relativně okrajově, a proto jako by nevěděl. Protože vědět o tom, že pomáhá optimalizace pro internetové vyhledávače, nestačí. Taková optimalizace se musí i realizovat. A to rozhodně není něco, s čím by se podnikatelé vypořádali sami. Taková optimalizace totiž zahrnuje spoustu různých činností. A jenom jsou-li realizovány současně a kvalitně, mohou přinést webu lepší pozici ve vyhledávačích, a tedy i vyšší návštěvnost.
A protože si podnikatelé se vším, co patří k optimalizaci, poradit nedokážou, je tu firma SEOlight, která optimalizuje za ně a v jejich prospěch. Aby se dařilo i těm, jimž se momentálně kvůli nedostatku zákazníků nedaří.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.