Zpětné odkazy

5/5 - (6 votes)

Jako zpětný odkaz je možné označit jakýkoliv odkaz, který je z nějaké jiné stránky nasměrován na sledovanou stránku. Jedná se proto o způsob, kterým lze provázat jeden konkrétní sledovaný web s několika dalšími. Zpětné odkazy tvoří pomyslnou páteř SEO optimalizace, neboť mají obrovský význam z hlediska vyhledávání a přísunu nových návštěvníků na sledovanou webovou stránku. Stěžejní však není jenom jejich získávání, celkové množství nebo třeba kvalita samotného odkazu. Zapomínat by se totiž nemělo ani na správně nastavený web, který hraje nemalou roli při úspěchu v této oblasti.

Zatímco v současné době se uplatňuje zejména nákup zpětných odkazů nebo jejich výměna, v minulosti se hojně využívaly dva způsoby získávání těchto odkazů:

– Registrace do katalogů
– Vytváření „guest postů“.


V současnosti mohou být poslední dvě uvedené techniky získávání zpětných odkazů penalizovány, a proto se uplatňuje právě nákup nebo výměna. Samotný zpětný odkaz však může být chytře zakomponován v PR článku, které se v dnešní době hojně vyskytují na všech typech webů.

Přirozené získávání je nejoblíbenější

Ti, jejichž web je obecně známý nebo z nějakého důvodu populární, mohou přijít k takzvaným přirozeným redakčním odkazům neboli natural links. Tyto zpětné odkazy jsou vytvářeny ze strany cizích webových stránek, a to bez toho, abyste o jejich tvorbu žádali nebo ji nějak platili. Z tohoto důvodu jsou nejoblíbenější, neboť jsou vytvořeny přirozeně a klient za ně nic neplatí.

Žádost o odkazy či nákup zpětných odkazů

Dalším způsobem získávání odkazů může být žádost o zpětný odkaz či jeho nákup. V praxi to funguje tak, že buď se dohodnete s druhou stranu na vzájemném propojení webu zpětnými odkazy nebo si vytvoření zpětného odkazu směřující na váš web jednoduše koupíte.

Uměle vytvořené odkazy

Někým využívaná technika, která je však mimořádně riziková. Pokud by vás napadlo, že si budete zpětné odkazy tvořit svépomocí a vkládat je například do diskuzí pod články nebo jiným způsobem je vkládat tam, kam nepatří, dočkáte se jen a pouze penalizace.

Jak postupovat, když chcete kvalitní zpětné odkazy na svůj web? Pokud uvažujete o tom, že byste zainvestovali do SEO optimalizace, respektive přímo do zpětných odkazů, nemusíte kontaktovat nejrůznější webové stránky a žádat je o vytvoření odkazů. Získat kvalitní zpětné odkazy je možné i skrze Revoluční PR články, které splňují současné zásady SEO tvorby, přitom budou efektivní a z dlouhodobého hlediska rentabilní. Tvorba PR článku je realizována zkušenými textaři, články jsou následně umístěny na vhodně vybrané weby, díky čemuž je zaručen maximální efekt bez rizika penalizace.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol